Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, April 22, 2009

Rama2

SmileyCentral.com

Rama-rama yang mahu terbang tinggi
sy sgt suke pd rama2
die bwarna warni
sntiasa indah bila memandang
b0leh terbang tinggi
namun,
tidak segan tatkala duduk d bwh

Rama-rama yang mahu terbang tinggi
sering terbang ke hulu ke hilir
dia ada arah tujuannya
namun,
manusia lain tidak mengetahuinya
tidak pernah bangga dgn keindahan diri

Rama-rama yang mahu terbang tinggi
tatkala sayapnya patah
walaupun hanya pada sebelah
rama-rama akan hilang punca
tidak dpt terbang tinggi lagi
namun,
rama-rama meneruskan hidupnya
kerana dia tahu
bukan d langit saja ada kehidupan
d bumi juga kehidupan boleh d cipta

Rama-rama yang mahu terbang tinggi
jadilah sepertinya
byk sifat yang boleh d puji
tidak pernah putus harapan
ttp bseri walau tidak dpt terbang tinggi
tidak angkuh pd kelebihan diri

rama-rama...
sy sgt suka kpdnya!

5 comments:

  1. saya ?

    tak ska?

    kan macam rama2 jga. hek3.

    ReplyDelete
  2. kalau ko jadi rama2 aku nak jadi bunga tahi ayam agar ko tak dekati aku...hahahhahahahhahah
    terbanglah sejauh mungkin nanti jangan lupa bilik umah tau!!!!
    kesian family tunggu!!!
    lagi satu bawa ole2 pulang sekali!!!!
    moga bahagia selalu
    walaupun nanti ko jadi rama2 tapi ko jangan lupa kami yang masih jadi manusia ni....

    ReplyDelete
  3. abu---> tang mn yg abu mcm rama2 2???

    kama--->smpai hati k0 kama. k0 lg sggp jd bunga tahi ayam. dr d dekati oleh aku. cisss! h03

    ~mmg xakan jd rama2 yg real punye.

    ReplyDelete
  4. oit.

    tang mata dan hidung la kak ibah.

    kan cute neh.
    hehehe.

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...