Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, April 3, 2009

Sy bel0m tua! bl0m3x!!!


april datang lagi....
nk yah000 ke atau nk alamak??? ha3

umur sure akan meningkat lg ble april dtg. pehh....23? mcm tak cy. mcm br 19 thn jew! april yang best...april yang syahdu...april yang mrunsingkan (exm dah dekat). slalu tak dpt smbt besday dgn senng ati. sbb april je org sumer dah sibuk nak exm. s0, xm0 layan besday aku.
~s0b...s0b...s0b...

thn lps besday yg sgt mnyedihkan. why? adelah...mn bleh bgtau umum. thn ni? ntah la. wait n see l0r... tp apa2 p0n aku sgt bsyukur dgn usia yg masih MUDa ni (he3...) still bleh bnafas n still bleh wat pkara2 yg best jgk.

dgn usia yg MUDA ni jgk still ramai kwn2 yg mghargai diri ni. family p0n sumernye ok. kshtn p0n agak bcelaru but skrg dah ok. xde dmm2 dah. hu3...duit p0n sgt ok dgn adenye bank pa&ma. tq2! ha3

nk tahu knp tls entry ni awal sgt? sbb da ade org yg mula wish besday aku da. ha3...hell0 incik, besday saya mggu dpn la. sab0 ek.

s0 smpena da ade org wish ni..smgt plak nk tls. mcm best je psl besday ni.

APRIL

~Sangat aktif dan dinamik~
(of c0z la...ha3)

~Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal~
(yup! mnyesal itu sgt perlu)

~Sangat menarik dan pandai menjaga diri ~
(ha3...ske sgt yg ni!)

~Punya daya mental yang sangat kuat~
(bkn skt mental ok)

~Suka diberi perhatian~
(kih3...nyampah plak aku rs)

~Sangat diplomatik pandai memujuk ~
(ayat kena p0wer beb!)

~ Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang~
(sbb 2 org ske citer mslh d0rng)

~Sangat berani dan tiada perasaan takut ~
(maybe lah...stakat antu kecik2 2...pe sgt la. he3)

~Suka perkara yang mencabar,pengasih,penyayang, sopan santun dan pemurah~
(sumernye btl)

~Emosi cepat terusik~
(iye ke? iye k0t)

~Cuba kawal perasaan ~
(mmg la...em0si kena sntiasa stabil)

~Kecenderungan bersifat pendendam ~
(ha3....ssh nk k0men)

~Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan~
(iye2...sy mngaku!)

~Kuat daya ingatan~
(dlm study je tak brape kuat. klu jnji2 org igt la..ha3)

~Gerak hati yang sangat kuat ~
(slalu btl la..mcm b0moh x?)

~Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain ~
(tlg ketawakan pndai la)

~Berpenyakit disekitar kepala dan dada~
(mmg la...ade migrain yg sgt teruk. d0ktor...tulun sy)

~Sangat cemburu dan terlalu cemburu ~
(of c0z la...mn bleh tak cmburu. xbleh2x!)



...harapan tahun ni...

satu je, h0pe sumer org2 yg pntg dlm idup aku ni dpt wish besday aku. ade hadiah atau x, 2 tak pntg. yg pntg wish 2...jgn reminder dlm phone je k!
...juz wish dr jauh p0n xpe...xksh la ade d sisi atau x. aku bknlah org yg c0mplicated sgt p0n...

4 comments:

  1. Dah BEGITU KEHENDAK-NYA... tua tetap tua.. xkireee... kan KAK Bieb..
    [Kakak] satu Frasa menunjukkan Anda Lagi TUA dari saya sampai bebilerr.. ahahahahakz..

    ReplyDelete
  2. eleh.

    nak suh org jauh wish besday la tuh..
    nak wat ayat terharu.hehehhe.


    saya nak wish sekarang la.takut minggu depan lupa.kang merajuk pulak.hhehehe.

    ~selamat hari tua~

    ReplyDelete
  3. xnk3x!!!

    jgn wish skrg..
    wish skrg tak d ambil kire.

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...