Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, April 7, 2009

"genting yg mahal"


Krn xm0 hidup bhutang,
aku tlskn jgk entry "gnting yg mahal" seperti yg d jnjikan walaup0n byk keje yg lbh memerlukan phatian. hu3

28 dan 29 mac ari 2, satu r0mbongan tidak rsmi telah menuju ke genting higlands yg smemangnya sgt sejuk time 2. ahli2 r0mbongan aku, r0mate, re2, bae n p0k ki (selaku penaja utama kte0rg). p0k ki ni nak ng0rat si re2, s0 die tpkse la ng0rat kwn2 re2 dl kan??? ha3

agak ser0nok time 2...walaup0n romate x putus2 dgn air mata. ade kenangan silam katanya. ha3...sabar la r0mate. lelaki ni memang! (knyataan sdkit brem0si). s0, kami yg xsedih ni...meneruskan hidup kami. smbil2 2 kami tenangkan la jgk r0mate yg berair mata 2. ha3

time main outd00r, sumer bnda aku main...walaup0n sumer bnda yg aku main 2, aku tutup mata. ha3...tp at least, aku brani la jgkkan. dr r0mate n re2 yg dah mengalah sblm ke menang perang. lg arr xptt. tp aku sgt ksian pd re2 yg da bratur pnjng utk main g0 kart tp last2 die tpkse kuar carta sbb tak cukup tggi. pdhl die yg beriye ajak nak main lumbe2 kete ni..sab0 la re2, stiap kejadian 2 ade kkurangan n kelebihan (cube amik ati re2...ha3)

p0k ki plak...ms main yg tinggi2 2, ape ntah name die...bleh plak sbut Ya Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh...............skali naik lagi.......fuh...tinggi lagi!!!!....ya allaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh.....(c0py paste dr bl0g bae, mls nak taip! ha3). cehhh...tgk, llaki p0n takut nikan plak aku prmpuan yg kat tgh2, lg arr skt jntg. si bae p0n jerit giler2. aku je rileks. sbb aku pejam mata. hahhahahahhaa. trn je dr bnda yg menakutkan 2, trs seram sejuk bdn ni. lgsg xbleh nak bcakap. mmg takut giler arr..

~s0, g genting mmg best~
~main2, jln2 bleh la ilangkan rs tensi0n~
~duit mmg byk abis....(duit p0k ki ler..ha3)~

...pe kaitan bnda yg aku tls ni dgn tajuk entry??? ha3...

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...