Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, April 25, 2009

*w0nderpets dtg mbantu*


~w0nderpets2 dtgla mbantu~

itulah yg aku harapkan skrg ni.
da hmpir brape jam aku duk dpn lapt0p tp knp n mngapa jari2 aku yg agak cntik ni xbleh nk mnaip 1 pth pkataan p0n utk mneruskan n0vel aku?
bib.....dah nk kena antar ni. lg 23 m/s je. g0..g0...! (cube bm0nolog sndirian...he3)

sbnrnye,
mmg xde idea skrg ni. walaup0n aku pkse n trs pkse. nk bc buku, xbleh sbb jiwa aku ni x tnteram. ble usya n0vel aku yg msh lg tbengkalai. nk wat mcmane ni????????

SmileyCentral.com
.
.
.
ok...
kte nyanyi sm2.
+sila ttp telinga anda krn suara sy "sgt" best+

MySpace
w0nderpets2x... kami datang,membantu rakan2 yg kesusahan.kami x besar,kami x kuat bila bekerjasama smua jd mudah,yea2 wui
wonderpets2.apa yg pnting..kerjasama,apa yg pnting kerjasama,yea..

he3
sbnrnye w0nderpets ni ade mmbr aku yg sgt2 suke. asl k0l je mst tanye "tgk tak w0nderpets?" ble aku ckp kat sni mn ade tv. die p0n akan citer dr a-z...aku p0n pnh la skali tgk iklan w0nderpets ni. c0mey la...

then td bukak fs bf. die p0n da j0in gr0up w0nderpets ni.
hell0 awak..minat w0nderpets ke???????????hahahaha....tp xksh la. sbb kwn aku yg td 2 p0n llaki jgk. k0l aku smata nk citer psl w0nderpets je. bleh ke???

hmm...
b0sannye!
td lyn iqa (bkl adik ipar..ha3)
tp skrg die da td0 k0t.
xreply da msg...
biarlah,
mak kata jgn kacau org td0.
baik makkkk! hu3
sian iqa ni. br pts cinta. xpe2..nnt kte cr bf br sm2 k! oppsss...ha3

nak kacau bf xbleh...bf tgh mrh lg. ok xpe...biar die dl. biar die mrh puas2. jgn kacau ok. lgp0n da mmg keje die slain bkl guru, die jgk mngambil part time sbgai "tkg mrh". die mmg sgt bkeb0lehan. jgn halang kb0lehannya itu. ha3

MySpace
(mgkin inilah keadaan bf ketika ini. jgn sskali tiru aksi ini)

~aku buhsaaaannnnnnnnn~

SmileyCentral.com


2 comments:

  1. Cam luahan kekurangan kasih sayang jek... Hahahaha

    ReplyDelete
  2. uik~
    ni luahn keje x siap ler.
    slalu slh plh isi tsirat.

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...