Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, April 29, 2009

+mereka d rindui+




Teman2 yg d rindui
lawak mereka menghiburkan hati
tatkala diri ini
memerlukan utk d fahami
mereka datang menghampiri.


di layan seperti adik yg kecil sekali
walaup0n kdg kala tdengar keluhan d beri
namun,
mereka tetap tidak mjauh pergi.


d ketui oleh se0rg yg bgga diri! (hahahahahahahaha)
bgerak bsama walaup0n ade yg trase hati

tetapi kerjasama ttp d beri.


ketika hati sedang sunyi

merekalah yg akan d cari

pnghibur hati yg sgt d ingati.

entry ini d tulis ketika hati keliru sekali
kalaulah mereka ada d sisi
tentu hanya tawa yg menghiasi.


~knp ttibe rindu sgt dgn k0rng ni?~
~sj wat entry ni sbb mcm kuar kat 4p je nnti (ilang f0kus)~
~xsbr nk tggu mlm saspen yg d nnti~
(knp nk s0rok2 dr abg helmi??? knp nak wat saspen utk die??? knp, knp dan knp? huh~ aku sbnrnye da tbagitahu kat die da. tp still c0ver line lg. knp aku xtau kena saspenkan die?)

p/s: abg helmi@tiak...jgn nk pujuk2 da. mulut ni tak akan bgtau apa2 lg. he3

6 comments:

  1. tersebutlah alkisah 3 housemate bersaudara guna layout blog seakan - akan samer...agai,kak ibah, kak bibah

    ReplyDelete
  2. eh aku punya pic pun ada kat tengah2 tu..

    kema pic kau cute sgt ker? haha

    ReplyDelete
  3. oi...rajin plak hang k0men kat entry lama aku ni. kih3

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...