Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Monday, October 25, 2010

...25 ciri?...

Saya sedang cari idea ni nak jawab tag yang diberi oleh saudari http://faqihfiqh.blogspot.com/. Punyalah susah nak jawab tag saudari ni. Iyelah, nak kena beritahu tentang diri sendiri sebanyak 25 ciri. Berpeluh saya nak fikir ni.

Tapi dah janjikan. Kena jugalah saya tepati. Walaupun susah dan mencabar sekali.

Hmm..saudari Aku, Gadis & Tinta, kalau saya jawab tag ni tipu-tipu sikit boleh tak? Orang yang macam saya ni, lebih suka berahsia dari berterus terang. hahaha

Tak pun, ada tak siapa-siapa boleh bagitahu ciri-ciri saya? Satu pun jadilah dari korang. =p

2 comments:

  1. yes u can dear..juz a drop line to know each other..hehehee

    ReplyDelete
  2. Yup...sy telah buktikan sy bleh! hahahaha

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...