Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, October 19, 2010

...Teruja...

Mungkin cerita k0nvo saya ni sangat la sudah basi. Minggu lepas punya cerita baru hari ni saya nak update? Ok...memang saya pemalas. hehehe

13hb Oktober...Hari saya beratur panjang semata-mata untuk menerima segulung ijazah. Sukanya tu Tuhan sahaja yang tahu bila kita dah ada kat atas pentas. Sangat seronok dan teruja walaupun benda tu beberapa saat sahaja.

Walaupun beratur panjang, tapi saya dibarisan hadapan. Sebab nama saya bermula dari huruf 'H'. Orang yang ke 18. Jadi tak adalah mekap saya cair sebab tunggu terlalu lama.

Satu kepuasan yang sangat sukar untuk saya ceritakan. Selama 4 tahun saya di UPSI, akhirnya saya berjaya akhiri zaman pelajar saya dengan jayanya. Tidak terlalu mudah. Dan tidak juga terlalu sukar. Tapi keperitan itu terasalah juga.

Seminggu saya di sana, jujur saya katakan...saya sangat rindukan zaman belajar saya. Sungguh! Tapi bila lihat angka pada kad pengenalan, saya sedar...sudah tiba masanya saya melangkah satu tapak lagi ke hadapan. Membalas jasa keluarga saya.

Tidak mustahil juga...saya akan kembali menjadi pelajar. Tapi biarlah selepas ibu saya merasa duit dari hasil titik peluh saya pula. Walaupun saya bukan jenis yang kuat berpeluh. kih3


Terima kasih pada semua. Yang mendoakan kejayaan saya. Saya gembira dan berbangga menjadi Alumni Upsi. Saya gembira dan berbangga mendapat segulung ijazah 'pendidikan'.

Hooooyeeeaaaayyy!

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...