Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, October 27, 2010

...Kalau sakit jantung jangan baca...

MAKLUMAN!! SEMAKAN PENEMPATAN GURU BOLEH MULA DISEMAK PADA 15 NOV 2010. SELEPAS 2 MINGGU DARIPADA TARIKH ANDA TAHU PENEMPATAN, ANDA AKAN TETAP POSTING KERANA ADA ORIENTASI YANG AKAN DILAKUKAN UNTUK GURU BARU. MAKLUMAT LANJUT, SILA HUBUNGI BHGN SEK MEN DI TALIAN 03-88849350. Thankis Mohd Nazrin Abu Zarin atas info berguna.


Para rakan-rakan sepengangguran sekalian. Terkejut tak baca pengumuman kat atas ni? Terkejut tak terkejut tak??? Ok..saya tak terkejut pun. Sebab ini khabar angin mungkin. Saya copy paste dengan izin dari rakan seMukaBuku saya. Tapi dia pelajar pendidikan dari UPM. Mungkin sama dengan kita per'postingan'nye dengan kita pelajar UPSI sebab dia pergi interview sama dengan kita hari tu.


Jadi anda semua gigih la untuk terus bersabar. Tapi ingat... jangan sebarkan dulu eh benda ni kat MukaBuku. Saya takut bagi harapan palsu pada ramai-ramai orang. Pada anda tak apa...sebab yang rapat je yang tahu bl0g saya ni. Kawan-kawan rapat tak apalah kan bagi harapan palsu pun, sebab saya memang suka buat kawan-kawan rapat saya hangin. hahaha

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...