Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, November 2, 2010

...Semua dah kecut perut!...


  • KAseh Abdul Aziz x la..kwn praktikum aku. bdk ek0nomi.
    43 minutes ago ·
  • Nurul Akma Bahari of corose!~ hahaha...mujur la ekonomi..jaoh perkaitannya dgn sains.. =P
    41 minutes ago ·
  • KAseh Abdul Aziz biar student sains k0 la org ptama nya cekkema...fuhhhh~ hahaha
    40 minutes ago ·
  • Nurul Akma Bahari sengal!~ sape doakan centu kat aku...kne kat die dulu!~~ lalalala~~~
    38 minutes ago ·
  • KAseh Abdul Aziz oi! hahahaha
    36 minutes ago ·
  • AwangKu Masazwan Pengiran Abul aku harap c kema dpt sabah.. c bib dpt labuan ehehe..
    35 minutes ago ·
  • Bieb Juddin Welcome to Sabah. Pepehal contact je..Sabah best bah! Hahahaha..
    32 minutes ago ·
  • Aini Syahidah Ateh AK dpt zimbabwe..hehe
    32 minutes ago · · 1 person
  • Nurul Akma Bahari kuang hasam hg AK!!
    31 minutes ago ·
  • AwangKu Masazwan Pengiran Abul yup mai la ke sabah hehe... Ateh dpt Timor Leste..
    31 minutes ago ·
  • Aini Syahidah Ateh oh tidak..smpai ati AK nk letak ateh situ..huhu
    30 minutes ago ·
  • KAseh Abdul Aziz bieb--> aku c0p jd ank angkat mak k0 tau. he3
    ateh---> s0kong!
    ak--> blk cuti bwk buah tgn dr zimbabwe. hahahaha
    cekkema---> byk da doakan k0. awasss! hahaha
    30 minutes ago ·

    ******************************

    Apabila semuanya meroyan bila dah tahu pasal surat cinta KPM dah sampai bagi mereka-mereka yang akan berhidmat di Sabah dan Sarawak. Secara automatik semua akan naik sawan. hahaha

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...