Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Thursday, July 8, 2010

:saya:

.
Saya kelakar dengan diri saya..
Saya ketawa dengan semua ini..
Saya berfikir semula..
Saya keliru dengan apa yang terjadi.
.
Saya...
Saya...
Saya...
.
Saya sebenarnya tidak tahu apa yg harus difikir...
Saya cuma membiarkan diri mengikut waktu...
Saya biarkan saja...
Saya akan ke kiri bila waktu ke kiri...
Saya akan ke kanan bila waktu ke kanan...
Saya seperti lalang!
.
Saya...
Saya...
Saya...
.
Saya bukan lalang yang menyusahkan sesiapa...
Saya lalang dalam hidup saya sendiri...
Saya memang tidak memikirkan tentang diri sendiri...
Saya tak tahu nak fikirkan apa...
.
Saya...
.
Saya biarkan masa yang menentukannya...
Saya akan pilih A andai waktu tunjukkan A...
Saya akan pilih B andai waktu tunjukkan B...
Saya ikut sahaja...
Saya sudah tak kuasa mahu melawan kata waktu!
.

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...