Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, October 10, 2010

...Cubaan pertama...

Jumaat saya telah berjaya menghadirkan diri untuk mengambil jubah. Syukur jubah bersaiz S masih ada. Walaupun bukan yang 'baru'. Saya tak dapat bayangkan kalau saya memakai jubah bersaiz M. Dah tentu licin dan berkilat pentas tu nanti.

Sekarang hanya menanti detik untuk berkonvo sahaja. Perasaan? Tak adalah terlalu excited. Biasa-biasa sahaja. Cuma saya perlu menjaga kesihatan. Seminggu dua ni...kesihatan saya kurang memuaskan sedikit. Tak tahulah di mana silapnya.

Tapi tak apa...saya tetap akan pastikan diri saya sihat. Mulai saat ni, nak telan segala jenis ubat. Eceh! hahaha


Tengok gambar atas tu....kami pakai bukan sebab excited lebih eh. Tapi kakak staff yang edarkan jubah 2 yang cakap. "Cuba dulu. Takut jubah tu ada rosak kat mana-mana". Pertama kali saya jumpa staff UPSI yang sangat baik dan prihatin. Sungguh!

Ok, gambar bawah ni pula...Lelaki sebelah saya ni yang nak tangkap gambar dengan saya. Padahal saya nak p0se sorang-sorang je. Saya memang tak suka tangkap gambar dengan dia kalau berdiri. Kalau boleh nak duduk masa tangkap gambar. Tak tahulah kenapa saya tak suka. Betul...saya memang tak tahu. ;p



Tetiba saya rasa rindu dengan lelaki yang saya tak kenal kat atas ni. Hehehe...Ok2, saya tak kemas barang lagi ni. Esok nak berangkat ke Upsi dah.

Janganlah kapal terbang delay pula! ( saya jeles bila kawan2 asyik tulis status macam ni je kat fb. Mentang-mentang d0rang naik kapal terbang. Saya nak juga.)

3 comments:

  1. wei cubaan pertama?? mcm nama Title blog aku jak.. hahaha

    ReplyDelete
  2. ceh.. kena bayar ni..
    coz AK dah patenkan title blog AK tu..
    huahuahuahuahua

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...