Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Thursday, October 7, 2010

...Jubah comot...

Esok tarikh giliran fakulti saya pula yang akan mengambil jubah. Hari akhir bagi pelajar-pelajar Sarjana Muda. Tak tahulah ye, tinggal saiz apa je lagi. Klu saya dapat saiz XL...memang saya akan buat ubah suai sedikit pada jubah tu. Masa tu UPSI jangan marah ye! hehehe

Saya tak tahulah, jubah UPSI sekarang ni saya pemakai yang keberapa. Sebab saya tak pernah kaji bila tarikh UPSI mula membeli jubah-jubah tu. Ohh...mungkin boleh dijadikan tajuk tesis semasa mengambil Sarjana nanti.


Tengok gambar di atas. Tersenyum suka hero-hero dan heroin-heroin tu. Iyalah, dorang berpeluang pakai baju baru. Mesti masih bau kedai. Saya pun dah tentu akan senyum seperti itu andai dapat pakai jubah baru. Malah, mungkin senyum lebih dari mereka. Lebih over.

Tapi tak mengapalah. Mungkin jubah UPSI kini masih cantik dan masih kukuh jahitannya. UPSI memang jarang buat pembaharuan. Selalunya, khabar angin sahaja yang ada terbarunya. hehehe

Contoh, masa saya semesti 6 dan 7..sibuk merata-rata orang cakap, kamilah yang akan jadi pelajar pertama yang berk0nvo di dewan yang baru dibina tu. Bukan main gembira lagi kami. Last-last, SITC juga. Dewan baru? Entah saya tak tahu apa ceritanya. Tapi yang pasti...orang cakap dewan tu cantik.

Tak kisahlah di mana pun saya berkonvo nanti. Tapi yang pastinya, saya berharap sangat UPSI dapat mengubah fesyen jubah konvonya. Biar nampak lebih glemer.

Macam jubah kat atas ni. Glemer abiskan? Tak adalah comot sangat graduan upsi ni nanti. Tapi kan...tetiba saya terbayangkan. Macamanalah kalau lelaki yang pakai jubah fesyen macam ni? kih3

Makin besar dan berkembanglah persatuan p0n...p0n...kat UPSI tu. OPs! tu bunyi hon kereta ok. ;p

4 comments:

  1. bib aku tggu ko design jubah upsi yg baru hehe..
    so amacam jubah ko?? COMOT sgt ke? hehe.. jgn lupa fitting kembali ek.. dh la ko pakai jubah tu nnti merayap.. kalau tak pun ko tambah la kain kat blg jubah tu, ala2 pgantin la hahahaha..

    ReplyDelete
  2. agak c0mot la jugak..hahaha..aku igt nak tmbh liplapliplap la kat jubah 2. br glemer. kih3

    ReplyDelete
  3. hee...sengallah ko ni bib...tapi best gak kan...dapat jubah camtu... :)

    ReplyDelete
  4. memang sangat best d kalau dpt jubah mcm 2. d0a2lah ade mana2 org kuat upsi baca entry ni kat bl0g aku. kih3

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...