Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Thursday, July 29, 2010

...mood...

Hari ni mood saya zer0...sangat kos0ng. Sangat tak ada mood. Rasa macam nak menjerit macam ni je!
MySpace
.
Bila tak ada mo0d, saya akan cari orang air. Sebab saya tahu, dia mesti akan tanya. Kenapa? Siapa buat?. Dan saya mulalah akan bercerita dengan sedih dan pilunya.
MySpace
.
Tapi kali ni, soalan-soalan tu tak dapat saya jawab. Sebab saya tak ada mo0d terpaksa saya rahsiakan dari orang air. Ni rahsia saya seorang je. Saya tak akan bagitahu orang lain.
MySpace
.
Sampai sekarang benda tu sangat menganggu saya. Saya rasa tak puas hati. Saya rasa geram. Saya rasa orang itu keterlaluan. Saya rasa mereka jahat. Saya rasa semua tu tak adil untuk saya.
MySpace
.
Dan ketika ini, saya seperti mahu berlari jauh dari mereka berdua. Saya tak mahu lihat lagi apa-apa. Saya tak mahu tahu apa-apa lagi. Mereka sangat menyakitkan hati. Sangat!
MySpace
.
Saya mohon pada insan itu, jangan sakiti lagi hati saya. Eh, memang silap saya. Sebab saya yang menggatal nak tengok-tengok dia. Tapi saya tetap rasakan dia sengaja buat itu semua.
MySpace
.
Baiklah-baiklah. Saya nak pergi pujuk orang air saya. Sebab dia tengah marah. Bukan marah. Tapi merajuk. Dia nak test saya. Last-last dia yang kena test. Lepas tu dia nak merajuk pula. Boleh ke?
MySpace
.
Okeylah. Saya nak cari balik mo0d saya. Dan saya berjanji tidak akan menggatal untuk melihat benda yang boleh menyakitkan hati saya sendiri lagi. Saya berjanji betul ni. hehehe..Padan muka sayakan! kan! kan!
MySpace
.
Bye semua. Eh, lupa nak cakap. Isnin ni saya kena pergi interview GSTT. Doakan untuk saya ye.
MySpace

2 comments:

  1. bib,

    kalau rase x nak sakit hati, janganla tgk lagi...

    kekeke. mcm pantun plak :)

    ReplyDelete
  2. mmg tangan aku ni mnggatal wa...skrg pdn muke kan. hik3

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...